«محمدجواد جلیلی» در نشست با ارزیابان حوزه مدیریت مصرف توانیر ضمن اعلام این خبر متذکر شد: پیک بار سال گذشته به میزان ۱۰۷۳ مگاوات بود که با رشد ۶.۱ درصدی در سال جاری به ۱۱۳۸ مگاوات رسید.
وی اضافه کرد: بر اساس شاخصهای فروش انرژی مشترکین در بخش صنعتی ۵۸ درصد فروش مربوط به صنعت، نزدیک به ۲۰ درصد مربوط به بخش خانگی و ۱۱ درصد مربوط به بخش کشاورزی و مابقی به دیگر بخشها اختصاص دارد.
این مسئول اظهار کرد: در بخش توسعه نیروگاههای خورشیدی نیز هم اکنون ۱۵ هزار و ۸۱۱ نیروگاه منصوبه در استان وجود دارد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی توزیع برق استان، وی در خصوص اقدامات فرهنگسازی حوزه مدیریت مصرف، افزود: برق استان یزد با اجرای ۳۹۰ برنامه با گستره ۵۵ هزار مخاطب، برنامه هنری در مدارس، همایشها، نمایشگاهها، بازدیدها، مسابقات ورزشی و حضور در مساجد را طراحی کرده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان، تولید ۲۲۰ محتوای رسانهای شامل موشن گرافی، اینفوگرافی، فیلم کوتاه، آرم آگهی، تیزر رادیویی با بازدید افزون بر هفت میلیون مخاطب در حوزه فضای مجازی، تبلیغات محیطی و بارگذاری ۷۲ گزارش ویژه خبری در مطبوعات را از دیگر اقدامات موثر در فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بیان کرد.
انتهای پیام