آغاز اکران تبلیغات شهری مشهد با رویکرد اقناعی و ترویج مشارکت در انتخابات

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: در آستانه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سازه‌های اطلاع‌رسانی شهری تبلیغات انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری در سطح شهر انجام شد.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری و همچنین فرارسیدن مهلت تبلیغات کاندیداها و در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، در سازه‌های اطلاع‌رسانی ۳۰۰ نقطه از شهر مشهد، تبلیغات در خصوص انتخابات آغاز شد.

وی ادامه داد: طرح‌های تبلیغات شهری با رویکرد اقناعی و ترویج مشارکت در انتخابات و در بدنه ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۵۰ عدد بیلبورد و ۲۴۸ استرابورد و نصب ۱۵۲۰ آویز ستونی در سطح مشهد اکران شد.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، استقرار بیش از ۶۰۰ سازه تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح شهر انجام شد، خاطرنشان کرد: اکران‌ها در تلویزیون‌های شهری، مانیتورهای قطار شهری و نمایشگرهای ستونی از دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و هنری شهرداری مشهد در راستای انتخابات بوده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120804966
  • خبرنگار : 50378