امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

مردم هرمزگان در انتخابات پیش‌رو بار دیگر بلوغ سیاسی خود را به رخ خواهند کشید

امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با اشاره به حضور تاریخی و مستمر مردم ایران در صحنه‌های سیاسی، گفت: مردم ایران در انتخابات پیش رو نیز هوشیار هستند و بلوغ سیاسی خود را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشاند.

شیخ یوسف جمالی امروز (هشتم اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در تحکیم وحدت، اظهار کرد:‌ انتخابات تبلور جمهوریت نظام اسلامی است و مردم برای آینده کشور خود نقش آفرینی می‌کنند.

وی، با اشاره به نتایج انتخاب اصلح در زندگی روزمره مردم، عنوان کرد: مردم ضمن مشارکت در انتخابات سعی کنند به کاندیداهای اصلح رأی دهند چرا که انتخابات و فرد انتخاب شده در تمام ابعاد زندگی انسان موثر است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس، انتخابات را یکی از زمینه‌های تقویت وحدت ملی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و وحدت دارای رابطه مستقیم با یکدیگر هستند و هر چه بتوانیم وحدت در جامعه اسلامی را تقویت کنیم شاخص‌های امنیت پایدار را نیز ارتقاء داده‌ایم.

شیخ جمالی، با اشاره به حضور تاریخی و مستمر مردم ایران در صحنه‌های سیاسی، بیان کرد: مردم ایران در انتخابات پیش رو نیز هوشیار هستند و بلوغ سیاسی خود را بار دیگر به رخ جهانیان خواهند کشاند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402120804897
  • خبرنگار : 50635