برگزاری پویش رای‌اولی‌ها در گلستان/ شبیه‌سازی تالار مسابقات به شعبه اخذ رای

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف در راستای افزایش مشارکت رای‌اولی‌ها در این استان خبر داد و گفت: برگزاری پویش رای‌اولی‌ها و همچنین شبیه‌سازی فضای فیزیکی برگزاری برنامه‌های هنری و ادبی به شعبه اخذ رای بخشی از این برنامه‌هاست.

الهه غیناقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات بدون تردید بزرگترین وعده‌گاه همه دلسوزان و علاقه‌مندان به میهن، انقلاب و ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم متناسب با ظرفیت‌ها و اختیارات خود و فراتر از همت همیشگی با همیتی مثال‌زدنی پای کار تلاش برای افزایش مشارکت باشیم.

وی با بیان اینکه ما در مجموعه خود که یک نهاد فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان است برنامه‌های خوبی را طراحی و تدوین کرده‌ایم، افزود: پویش رای‌اولی‌ها یکی از این برنامه‌ها بود که طی این فراخوان آثار مردمی در حوزه‌های مختلف هنری و ادبی از جمله دل‌نوشته، عکس و فیلم کوتاه در سطح استان به ویژه خود رای‌اولی‌ها جمع‌آوری شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از برپایی جشنواره بزرگ سرود در هشتم اسفندماه در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره که یکی از محورهای آن نیز انتخابات و مشارکت مردم است در فضای فیزیکی طراحی شده شبیه یک شعبه اخذ رای برگزار خواهد شد.

غیناقی با اشاره به اینکه طرح صندوق آرزوها برای کودکان و نوجوانانی که از نظر سنی امکان رای دادن را ندارند اجرایی شد، اضافه کرد: در این طرح از کودکان و نوجوانان خواستیم آرزوهای خود را برای آینده روشن ایران اسلامی به صندوق بیاندازند.

وی اجرای طرح پای کار ایران را یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه در راستای افزایش مشارکت دانست و گفت: علاوه بر این کامیون فرهنگی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در طول هفته جاری در ویژه برنامه‌های نوبت انتخاب و جشن‌های نیمه شعبان و ... در شهرستان‌های مختلف حضور یافته و ارائه خدمات فاخری خواهند داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با تاکید بر اینکه در دو مرحله نشست جهاد تبیین با محوریت انتخابات را برای پرسنل اداره‌کل با حضور سخنرانان مطرح استانی برگزار کردیم، ادامه داد: در قالب طرح کانون_مدرسه نیز نشست‌های فرهنگی و تبیینی را با رویکرد دعوت رای‌اولی‌ها برای شرکت در انتخابات برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120703753
  • خبرنگار : 50652