تاکید سرپرست دانشگاه امیرکبیر بر ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر ضرورت حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: امیدواریم معاونت علمی ریاست جمهوری نیز تسهیلات لازم را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دهند تا این شرکت‌ها منشا توسعه و پیشرفت کشور شوند.

به گزارش ایسنا، علیرضا رهایی در مراسم افتتاح برج نشان دانشگاه صنعتی امیرکبیر که با حضور سجاد محمدعلی‌نژاد، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، بطحایی، رئیس اسبق دانشگاه خواجه نصیر، مهندس قلم چی، سید فرهنگ فصیحی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبان تاکید کرد: امیدواریم این مبارکی بتواند در مسیر فعالیت‌های این مجموعه اثرگذار باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه جایگاه برج نشان در مسیر توسعه علم و فناوری کشور قرار دارد، تصریح کرد: توسعه علم و فناوری یعنی پیشرفت کشور، به گونه‌ای که اگر ما هر قدمی در ایجاد پارک‌های علم و فناوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان برداریم و این شرکت‌ها را مستقر کنیم به علم و پیشرفت کشور کمک کردیم.

سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: افتتاح برج نشان همزمان با روز مهندس صورت می گیرد. در واقع مهندسان نماد پیشرفت و توسعه کشور هستند و آبادانی کشور توسط جامعه مهندس شکل گرفته است. این بنا نیز هم توسط یک مهندس مدیریت شده و هم اینکه توسط جمع مهندسین تکمیل و آماده شده است که امیدواریم منشا خیر، برکت و توسعه کشور باشند.

رهایی همچنین یادآور شد: اینکه بنیاد علمی قلم چی منشا و وسیله‌ای برای تکمیل این پروژه شدند جز باقیات صالحات آنها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه علی رغم تمام محدودیت‌ها، همکاران، فضایی را فراهم کردند تا شرکت‌های دانش بنیان مستقر شوند، کار تولیدی و دانش بنیان را شکل بدهند، حتما خیر و برکت بزرگی را رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ رهایی بر ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: همه ما باید در قالب های مختلف از همه شرکت‌های دانش بنیان پشتیبانی کنیم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تسهیلات لازم را در اختیار این شرکت ها قرار بدهد تا آنگونه که شایسته است حمایت های لازم از این شرکت ها صورت بگیرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1402120703710
  • خبرنگار : 71963