به گزارش ایسنا، به گفته علیرضا کیانفر، دبیر اجرایی نمایشگاه، در این دوره از نمایشگاه بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی از حدود ۴۰ شرکت در زمینههای مختلف در وبسایت نمایشگاه ارائه شده است که متقاضیان با مراجعه به درگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.cupjobexpo.ir می توانند به فرصت های شغلی متناسب با خودشان دسترسی داشته باشند.
به گفته علیرضا کیانفر، نمایشگاه کار میتواند به عنوان یک بروکر ارتباط صنعت و دانشگاه عمل کند؛ به صورتی که شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه کار بتوانند از مامی ظرفیت های موجود در دانشگاه من جمله ظرفیت ها در زمینه تحقیق و توسعه و در زمینه نیروی انسانی بهره مند شوند.
همچنین وی گفت: با توجه به لزوم ارتباط دانشگاه و جامعه مخاطب کارجوی نمایشگاه کار، فقط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه شهیدبهشتی نیستند بلکه برگزاری نمایشگاه کار، یکی از خدماتی است که دانشگاه میتواند به کارجویان متخصص که در سطح جامعه به دنبال شغل مناسب هستند، ارائه کند.
کیانفر خاطرنشان کرد: نمایشگاه کار دانشگاه شهید بهشتی شامل رویدادهای جانبی آموزشی نیز است؛ به صورتی که ۴ پنل جانبی در روز ۱۵ اسفند از ساعت ۹ تاالی ۱۷ به صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه و همچنین ۴ رویداد آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام