تعیین ۳۰۰ نقطه تبلیغات محیطی کاندیداهای انتخابات مجلس در شهر زنجان

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از اختصاص ۳۰۰ نقطه برای نصب بنر تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در سطح شهر خبر داد و گفت: امکانات در همه نقاط شهر فراهم شده است.

سیداسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در دور گذشته انتخابات با توجه به تعداد کاندیداها شهرداری زنجان ۲۰۰ نقطه تبلیغاتی در اختیار کاندیداها و طرفداران آنها قرار دارد که در این دوره با توجه به افزایش کاندیداها سعی شد امکانات گسترش یابد.

وی تصریح کرد: در هر منطقه شهرداری زنجان نیز ۸ اکیپ شامل ۴ گروه فضای سبز و ۴ گروه امور شهری مسئولیت پاکسازی درختان و مبلمان شهری را دارند و انتظار داریم کاندیداها نیز در این مسیر کمک حال شهرداری بوده و از الصاق تبلیغات بر روی دیوارها و مبلمان شهری جدا خودداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه از صبح امروز اکیپ‌ها در حال پاکسازی نقاط مختلف شهر هستند، افزود: شور انتخاباتی برای داشتن انتخاباتی باشکوه ضروری است اما در این مسیر باید توجه کرد که حق شهروندان ضایع نشود و کاندیداها موارد را به ستادهای مردمی خود باید تذکر دهند.

وی به موضوع امحاء بنرهای تبلیغاتی که در نقاط خارج از برنامه نصب شده‌اند نیز اشاره کرد و یادآورشد: شهرداری نیروی انسانی مورد نظر را تأمین کرده ولی وظیفه امحاء بر عهده فرمانداری است.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402120301820
  • خبرنگار : 50160