حمیدرضا افتخاری با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه رسانههای ایران در پاسخ به پرسشی درخصوص لزوم تهیه برنامههایی با محوریت طنز با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان، گفت: اکنون جامعه به طنز و شادی نیاز دارد اما اساسا تولید کار طنز سخت است و در این شرایط حتما کار هم سختتر خواهد بود.
وی افزود: ما از نیمه دوم امسال در یک مسیر پلکانی برنامههای خود را منطبق بر سند تحول سازمان صداوسیما پبش بردهایم و متناسب با محورهای محتوایی که در سند تحول سازمان آمده است در حال تولید برنامه هستیم.
افتخاری تاکید کرد: گام اصلی ما این است که محتوا و فرم را با یکدیگر تلفیق کنیم و از این طریق سعی کردیم تنوع تولیدات را افزایش دهیم.
او با اشاره به انجام کارهای پیمایشی و تحقیقی در این زمینهاظهار کرد: ساختارهای مختلفی برای مخاطب هدف شناسایی کردیم؛ یعنی آنچه که به آن افتخار میکنیم این است که برای مخاطبان هدف، برنامههای مختص خودشان را تولید کردیم. اینگونه نیست که صرفا طیفی از برنامههای فکاهه یا طنز ادبی داشته باشیم، برنامههای فعلی رادیو صبا سبدی متنوع از مسابقات، برنامههای عامهپسند، مستند و ... است.
مدیر رادیو صبا تاکید کرد: مستندهای تولیدی ما جنبه سرگرمی دارند و مخاطب را با خود همراه میکند.
بر اساس این گزارش ایسنا، مدیر رادیو صبا همچنین توضیحاتی را درباره برنامههای نوروزی این شبکه در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران بیان کرد که متعاقبا در روزهای آتی ارسال می شود.
انتهای پیام