فوتبالیست‌های نابینای یزدی عازم رقابت‌های کشوری شدند

مراسم بدرقه فوتبالیست‌های نابینای یزدی به مسابقات قهرمانی کشور در استان مازندران با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

تیم فوتبال نابینایان استان یزد در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برای دومین بار به مسابقات قهرمانی کشور که در استان مازندران شهرستان ساری برگزار می‌شود، اعزام شدند تا از امروز به مدت ۵ روز با تیمهایی از استان‌های فارس، کرمان، تهران، گیلان و آذربایجان شرقی رقابت کنند.

اعزام نمایندگان استان در مراسمی با بدرقه مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان استانی و فوتبالیست‌های نابینا و کم بینای استان برگزار شد که طی آن، «زهیر حاجی حسینی» مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: امیدواریم با تلاش و همت این ورزشکاران، شاهد درخشش آنها در مسابقات کشوری باشیم.

وی از حمایت مجموعه اداره کل ورزش و جوانان از این ورزشکاران خبر داد و گفت: در راستای حمایت از این ورزشکاران، اولین اقدام نصب دیواره زمین تمرینی بازیکنان بود و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال آینده شاهد تعویض چمن مصنوعی آن نیز باشیم.

اعضای تیم فوتبال نابینایان و کم بینایان استان یزد شامل مهدی شمس الدینی،محمدرضا خوشی،امیرعباس نوری،مانی حرزاده،علیرضا ابراهیمی،محمدرضا ابراهیمی،ابوالفضل قاسمی،علی مرادی، امیرحسین صمدی،ابوالفضل زاده ربیعی با مربیگری حسین مجاهدیان و راهنمایی رضا مهران پور و سرپرستی علیرضا مهران پور است.

یادآور می‌شود؛ تیم یزد در مسابقات سال گذشته مقام سومی رده جوانان را کسب کرده بود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402112920624
  • خبرنگار : 50214