مهلت ارسال آثار به جایزه جهانی شهید صدر تا ۳۰ بهمن تمدید شد

رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر مقدس قم گفت: بنا به درخواست متعدد علاقه‌مندان شرکت در جایزه جهانی «شهید صدر»، زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام یحیی جهانگیری -رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر مقدس قم- با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال اندیشمندان در داخل و خارج از ایران، از موضوعات علمی طرح شده در جایزه جهانی شهید صدر و بنا به درخواست علاقه‌مندان زمان ارسال آثار به دبیرخانه جایزه شهید صدر تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه جاری تمدید شد و بعد از این تاریخ، داوری آثار انجام می‌شود.

وی افزود: طبق آمار، آثار خوب و فاخری از اندیشمندان علوم اسلامی از کشورهای عراق و لبنان و نیز حوزه‌های علمیه به دبیرخانه رسیده است و این آثار در کمیته‌های ۸ گانه داوری خواهند شد.

حجت‌الاسلام جهانگیری خاطرنشان کرد: با موافقت رئیس محترم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بخش مسائل اولویت‌دار جایزه جهانی شهید صدر و به احترام این شهید بزرگوار، بند ویژه‌ای با عنوان «اندیشه‌های شهید صدر» اضافه شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در این موضوع به دبیرخانه ارسال کنند.

انتهای پیام/

  • شنبه/ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۶
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1402112820106
  • خبرنگار : 30189