امام جمعه زنجان:

حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی است

امام جمعه زنجان حضور مردم در پای صندوق‌های رای را ضروری دانست و گفت: دشمنان نظام در ۱۱ اسفند ماه به چشم خود علاقه مردم به این نظام را خواهند دید.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۲۷ بهمن ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: مردم با همه مشکلات، پای انقلاب ایستاده‌اند و از آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

وی به ضرورت حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: حضور مردم در انتخابات تیری بر چشم دشمنان این انقلاب است چرا که آن‌ها نشسته‌اند تا ببینند که این نظام ضعیف شده است در حالی که کور خوانده‌اند زیرا انقلاب از آن ملت ایران است و خودشان محافظ آن هستند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات بخشی از کار است و انتخاب افراد اصلح نیز بخش دیگر آن، تصریح کرد: کاندیداها با صداقت خود را معرفی کرده و برنامه‌های خود را بیان کنند تا مردم بتوانند با آگاهی از بین همه کاندیداها، افراد مورد نظر خود را با آگاهی انتخاب کنند.

وی به فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه بر نقش جوانان و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در اعتلای کشور تاکید زیادی کرده‌اند و جوانان مخاطب اصلی این بیانیه هستند.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه تمسک به اهل بیت (ع) ضامن حرکت در راه حق و درست است، اظهار کرد: صبر بر سختی‌ها و دشواری‌ها در این راه، سعادت را نصیب انسان می‌کند.

خاتمی همچنین به شرایط مردم فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: امروز آنانی که از مردم غزه حمایت می‌کنند، مشمول رحمت الهی هستند و در راه حق قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: مردم مظلوم فلسطین با مقاومت خود، رژیم صهیونسیتی را به ورطه شکست می‌کشانند و ظفر نزدیک است.

امام جمعه زنجان به اعیاد شعبانیه نیز اشاره کرد و گفت: ایام مبارکی پشت سر گذاشته و همچنین در پیش داریم. روز پاسدار و جانباز را گرامی می‌داریم و امیدواریم از برکات این ایام بهره ببریم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402112719244
  • خبرنگار : 50160