/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

استاندار مازندران:بصیرت مردم اهداف دشمن را خنثی کرد

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته است، گفت: وجود دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرنوشت ملت را رقم می‌زند.

سیدمحمود حسینی پور امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بابل با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و هزار و ۷۵۰ شهید این شهرستان اظهار کرد: رهبران آزادیخواه جهان آرزوی  داشتن انقلابی چون انقلاب اسلامی ایران را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۵ سال صبوری و تحمل رنج بی‌شمار با تقدیم بهترین جوانان خود موفق شد به ندای امام حسین(ع) لبیک گفته و اسلام را پایه‌گذاری کند، تصریح کرد: ملت ایران به جهان درس مقاومت و آزادگی داد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب ما تمام ارزش‌های نظام سلطه را به چالش کشید، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد سیاسی و اجتماعی در نیمه دوم قرن بیستم است لذا دشمن در ابتدای شکل گیری این انقلاب رویکرد مقابله علیه ملت ما در پیش گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه با راهبردهای متفاوت سعی در فروپاشی انقلاب اسلامی دارد گفت: بصیرت مردم سبب شد تا این انقلاب بی نظیر نه تنها اهداف دشمن را خنثی کند بلکه امید همه مستضعفان و شیعیان عالم باشد.

حسینی پور یادآور شد: ایجاد پژوهشکده های مختلف با دلارهای کشورهای همسایه برای توقف حرکت انقلاب از دیگر راهبردهای نظام سلطه است.

وی ادامه داد: حضور غیرتمندانه هموطنان در ۲۲ بهمن و فریادهای غرورآفرین ملت در دفاع از مردم غزه و فلسطین در واقع بیعت مجدد با امام زمان(ع) است.

استاندار مازندران با بیان اینکه دشمن با در اختیارگرفتن امپراتور رسانه ای سعی دارد تا تحولات انقلاب ما را وارونه جلوه دهد، خاطرنشان کرد: لذا حضور مردم در این حماسه‌ها نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: حضور ۴۰ میلیونی مردم در عاشورای حسینی ثمره این انقلاب است.

وی افزود: مازندران که در دوران پهلوی تفرجگاه کاخ نشینان بود امروز تکیه گاه تولید و به‌عنوان نماد افتخار کشور در تامین موادغذایی است.

حسینی پور ایستادگی در تحریم ها وفشارهای بین المللی را از دستاورد مهم ملت دانست و گفت: استفاده از دانش بومی با بکارگیری تفکر هوشمند جوانان ونخبگان، مازندران را سرآمد کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته است، تصریح کرد: انتخابات به‌عنوان بزرگترین رویداد کشور که سرنوشت مردم با آن رقم می‌خورد امروزه مورد توجه دشمن است، دشمنی که انتخابات ما را زمانی قبول نداشت و ادعا می کرد انتصابات است امروزه تمام توان خود را برای جلوگیری از حضور مردم بکارگرفته است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402112215892
  • خبرنگار : 50490