/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/استاندار اردبیل:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی تمام کرد

استاندار اردبیل گفت: حضور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه تمام کرده و ما باید با تلاشی مضاعف در دولت سیزدهم سعی کنیم تا خدمتگزاری لایق و شایسته برای مردم باشیم.

سیدحامد عاملی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران جشن ۴۵ سالگی خود را با شکوه و عظمت تمام برگزار کرد و این دشمنان بودند که با وجود تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های معاند سعی می‌کردند تا عمر این انقلاب را پایان یافته خطاب کرده و به نوعی در اراده و عزم ملت تزلزلی به وجود آورند.

وی خاطر نشان کرد: این حضور مردم حجت را برای مسئولان در خدمت‌رسانی صادقانه تمام کرده و ما باید با تلاشی مضاعف در دولت سیزدهم سعی کنیم تا خدمتگزاری لایق و شایسته برای این مردم بی‌ادعا باشیم.

استاندار اردبیل گفت: تمام یاوه‌گویی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر نشان از ذلت حقیقی آنها است که در برابر جبهه مقاومت نتوانسته حرکتی را انجام دهد، بلکه با هیاهوهای کاذب سعی می‌کرد تا افکار عمومی را به سمت و سوی دیگر هدایت کند.

عاملی افزود: شکست مفتضحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و مقاومت مردم غزه نشان داد که اگر امت اسلامی به پا خیزند شیطان بزرگ و ایادی منطقه‌ای آنها نمی‌توانند ذره‌ای به این حاکمیت ضربه وارد کرده و یا بخواهند اهداف شوم خود را پیاده کنند.

استاندار اردبیل اضافه کرد: تکرار حضور مردم شهید پرور در ۱۱ اسفند می‌تواند قدرت بازدارندگی عظیمی را به همراه داشته باشد و قطعاً در این مسیر ما می توانیم به پیروزی‌های بیشتری نیز دست پیدا کرده و توفیقات الهی را در مسیر قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران به عینه مشاهده کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402112215784
  • خبرنگار :