/۴۵ سال باهم برای ایران مقتدر/

دستاوردهای انقلاب در فراز و نشیب تحریم‌ها به ارمغان رسیده است

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در فراز و نشیب‌های تحریم‌ها به ارمغان رسیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تعجب‌آور است که با این هجوم دشمن در تحریم‌های مختلف و جنگ هشت ساله به نتیجه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ، تحریم های اقتصادی و نظامی، هجوم فرهنگی و فتنه انگیزی رنگارنگ علیه این نظام تحمیل شده، افزود: پیشرفت‌های کشورمان در این فراز و نشیب‌ها به‌دست آمده که اگر این تهدیدها نبود و نیروهای توانمند ترور نمی شدند قطعا دستاوردهای زیادتری داشتیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز کشور ادامه داد: پیشرفت نظامی، هسته ای، توسعه زیرساخت های داخلی و جایگاه علمی کشورمان در دنیا و نسبت به کشورهایی که دشمن کمترین توطئه را علیه آنان دارد افتخار شکوهمند بوده و توانسته ایم در دنیا الگو باشیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت های ایران خصوصا در عرصه نظامی می ترسد، خاطرنشان کرد: آنان با هجوم رسانه ای علیه پیشرفت ها، مشکلات را بزرگنمایی کرده و امید را در بین مردم تضعیف کرده‌اند، اما همین تلاش های آنان نتوانست جلوی انگیزه حضور مردم را بگیرد.

حجت‌الاسلام سالک به الگوسازی که در دنیا برای استقلال‌طلبی و آزادیخواهی شده اشاره کرد و گفت: این انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) خواهد شد و بیداری اسلامی در کل کشورهای دنیا فراگیر می‌شود.

وی با اشاره به حاکمیت شیعه در جهان تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک حکومت شیعی و برگرفته از اسلام ناب بوده که به برکت آن در کشورمان دستورات آن اجرایی می شود.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب راه را برای چهل ساله دوم انقلاب ترسیم کرده و نسل جدید را با خود همراه کرده است.

به  گفته وی، استقرار انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را حاکم کرد و مردم هم از آن برای انتخاب سرنوشت خود استفاده کردند و همین موضوع باعث مشارکت در صحنه های مختلف شده که نمونه بارز آن را در انتخابات 11 اسفندماه امسال خواهیم دید.

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112215631
  • خبرنگار :