رئیس دانشگاه تبریز:

ایران اسلامی به برکت خون شهدا روی پای خود ایستاده است

رئیس دانشگاه تبریز گفت: امروز روز بزرگی است و هرگز از یادها نمی‌رود که در روز ۲۱ بهمن سال ۱۳۵۷، رادیو اعلام کرد هیچ کس حق ندارد از ساعت ۱۶:۳۰ به بعد در خیابان‌ها حاضر نشود که درایت امام خمینی(ره) باعث شد این توطئه بشکند و مردم به دستور امام خمینی(ره) ایستادگی کردند و این ایستادگی و مقاومت انقلاب را به پیروزی رساند.

صفر نصراله‌زاده روز شنبه ۲۱ بهمن در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه تبریز، با بیان این‌که ۲۲ بهمن ساختار و تاروپود رژیم شاهنشاهی را شکست، افزود: ما امروز میراث‌دار شهدایی هستیم که جان خود را در راه استقلال، آزادی و امنیت کشور در طبق اخلاص گذاشتند و کشوری که یک زمان حتی کوچک‌ترین مسائلش را نیز کشورهای بیگانه تصمیم می‌گرفتند، امروز روی پای خود ایستاده است.

به گزارش ایسنا، وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما امروز برخود می‌بالیم که با رهبری داهیانه‌ی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، ایران عزیز به جایی رسیده است که هیچ کاری در منطقه و جهان بدون نقش ایران اسلامی انجام نمی‌شود.

وی، حضور مردم در صحنه را یکی از الزامات حفظ اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از این مصادیق است که همه‌ی ما باید در این راهپیمایی باشکوه شرکت کنیم و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

نصرالله زاده، شرکت در انتخابات را یکی دیگر از مصادیق حضور در صحنه دانست و گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، باید در مقابل شهدا پاسخگو باشیم.

وی خطاب به خانواده‌های دانشگاهیان دانشگاه تبریز در این مراسم گفت: همه‌ی سعی و تلاش ما این است که شرایطی را فراهم کنیم که همکاران ما در دانشگاه تبریز با خیال آسوده مسئولیت خود را انجام دهند و هر موفقیتی که دانشگاه تبریز در سطح ملی و بین‌المللی کسب کرده، به پاس زحمات همکاران عزیز ما است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۰:۲۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402112215524
  • خبرنگار : 50403