به گزارش ایسنا، پوستر بیست وچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران قرار است سهشنبه (۱۷ بهمن ماه) با حضور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد رونمایی شود.
همچنین نشست رسانهای بیست و چهامین نمایشگاه رسانههای ایران با حضور فرشاد مهدیپور ـ معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد ـ و همچنین احسان حامدمقدم، مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در محل معاونت امور رسانهای برگزار شود.
زمان ثبتنام نهایی متقاضیان حضور در بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران برای دریافت غرفههای مورد نظر و همچنین آگاهی از نوع سازههای غرفههای نمایشگاه توسط روابط عمومی این رویداد اعلام شد.
به اینترتیب متقاضیان میتوانند از روز دوشنبه ـ ۱۶ بهمن ماه ـ لغایت پنجشنبه ۲۰ بهمن با ورود به سایت نمایشگاه به آدرس pressexpo.ir، ضمن اطلاع از هزینه غرفهها، ثبتنام نهایی خود را انجام دهند.
همچنین ستاد برگزاری، نوع و شکل سازههای غرفههای نمایشگاه را نیز تعیین و تبیین کرده است. بر این اساس این غرفهها به دو شکل خودساز و پیشساز در این دوره از نمایشگاه ساخته میشود. متقاضیان میتوانند برای اطلاعات بیشتر از غرفهها و همچنین شرایط تقاضا به سایت نمایشگاه رسانههای ایران مراجعه کنند.
زمان برگزاری نمایشگاه رسانههای ایران تغییر کرده است و از ۲۹ بهمن ماه برگزار و تا چهار روز ادامه خواهد داشت.
نمایشگاه رسانههای ایران، قرار بود از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار شود که با چند روز تاخیر در تاریخ ۲۹ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه در مصلای تهران آغاز به کار خواهد کرد.
فراخوان ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانههای ایران» از یکشنبه ـ ۲۴ دی ماه ـ آغاز شد و حالا حدود بیش از ۶۰۰ رسانه قرار است در این گردهمایی رسانهای شرکت کنند.
این نمایشگاه قرار است با نام و رویکرد جدید توسط معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» پس از شش سال وقفه برگزار شود و دلیل تغییر در تاریخ برگزاری هم بهرهمندی از تمام ظرفیتهای مصلای تهران و آمادگی کامل رسانهها برای حضور در نمایشگاه است.
به گفتهی فرشاد مهدیپور، معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد از گروههای مختلفی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است اعم از روزنامهها، خبرگزاریها و پایگاههای خبری، فصلنامهها و نشریات که مثل همیشه در این رویداد حضور خواهند داشت. همچنین از کانالها، سکوها و سامانههای خبری نوظهور دعوت به عمل آمده است. همچنین شرکتهای دانش بنیان، تولید محتوا و تحلیل داده که در حوزه رسانه فعالیت میکنند و بخشهایی که به صورت جدی در حوزه اقتصاد رسانه فعال هستند، مثل بخشهایی که در زمینه آگهیهای مطبوعاتی کار میکنند یا طراحیهایی برای حوزه اقتصاد رسانه دارند، هم حضور دارند.
عنوان شده است در این دوره از نمایشگاه رسانههای برخط، رسانههای اجتماعی، دانشبنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانهای، انسان رسانهها و سامانههای خبری از جایگاه قابل توجهی برخوردار هستند به همین جهت تلاش شده تا در این دوره نگاه ویژهای به رسانهها شود.
بخش ویژه نوآوری و فناوریهای نوین حوزه رسانه در بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویتساز برگزار میشود.
همچنین روابط عمومی دستگاهها و رسانههای خارجی در این نمایشگاه به منوال گذشته دعوت شدهاند و بخشهای مشابه دیگر نیز امکان حضور در این نمایشگاه را دارند.
از تفاوتهای نمایشگاه بیست و چهارم این است که امسال بخش ویژهای برای غزه خواهد داشت. این بخش که به دلیل اهمیت بالای موضوع غزه در این دوره از نمایشگاه گنجانده شده، قرار است با همراهی رسانههای مقاوت از اولین روز تا پایان نمایشگاه، دایر باشد.
انتهای پیام