حضور جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه «روایت پیشرفت»

غرفه جهاد دانشگاهی سمنان در نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار با عنوان «روایت پیشرفت» در استان سمنان برپا شد.

همزمان با دهه فجر، نخستین نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان سمنان با عنوان «روایت پیشرفت»  با حضور معاون بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان افتتاح شد.

دستاوردها و اقدامات شاخص جهاد دانشگاهی استان سمنان در حوزه‌های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی، اشتغال، محصولات فناورانه و دانش بنیان و ... در غرفه‌های ۷۴ و ۷۹ به‌نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه معرفی خدمات کسب و کار و نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی در قالب ۱۰۰ غرفه و حضور ۴۴ دستگاه اجرایی از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها از ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی سمنان، برگزاری رویداد و کارگاه تخصصی پزشکی بازساختی و چشم‌اندازهای آینده و رونمایی از نانو کامپوزیت بر پایه گرافن، ماده اولیه برای تولید تاندون با همکاری پروفسور سیفعلیان، دانشمند ایرانی حوزه بیوتکنولوژی و پزشکی بازساختی مقیم انگلستان در سومین روز از نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی جهاد دانشگاهی سمنان در نمایشگاه «روایت پیشرفت» است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402111410489
  • خبرنگار : 30077