نماینده ولی فقیه در لرستان:

ملت می‌خواهد ایران قوی را بسازد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:ملت می‌خواهد روی پای خود بایستد و با تلاش شما دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان علمی ایران قوی را بسازد؛ هوشیار باشیم و در انتخابات پیش‌رو که امنیت‌ساز است و خون تازه در کالبد نظام تزریق می‌کند، حضور پرشور داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز ۱۱ بهمن ماه در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در شروع چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل دبیرستان دخترانه نواب صفوی خرم‌آباد، با بیان اینکه در تاریخ ایران اسلامی روزهایی ماندگار و به‌یادماندنی وجود دارد؛ روزهای سرنوشت‌سازی که تاریخ را برای کشورمان به گونه‌ای دیگر رقم زده و در فرهنگ اسلامی یوم الله نام دارد؛ روزی که قهرو غضب الهی گلوی ظالمین و ستمکاران را می‌فشارد و روزی لطف و نصرت الهی نصیب جمع، گروه و ملتی می‌شود که در راه حقیقت، مستحکم ایستادند، ایثار و فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، ملت تحت ستم دیکتاتور و مستبدان و هم تحت سلطه استکبار بود و رژیمی که وابسته به بیگانگان و قدرت تصمیم‌گیری برای اداره مملکت را نداشت، اضافه کرد: مردم چنین روزگار سختی را پشت سر گذاشتند که با همراهی ملت، رهبری و تمسک به دین اسلام، و اعتمادی که مردم در اقصی نقاط کشور به روحانیت داشتند چنین نصرتی برای ملت ایران رقم زدند و هرچه زمان می‌گذرد ما به ابعاد گوناگون آن اطلاع کافی پیدا می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امام خمینی(ره) در زمان پیروزی انقلاب فرمودند این آغازی برای ذلت امریکاست و شکست‌های پی‌در پی در آینده نصیب نظام سلطه خواهد شد.

شاهرخی بیان کرد: با حمایت ملت، آگاهی و بصیرت دانش‌آموزان و فرهنگیان کمر رژیم پهلوی خم شد تا جاییکه دانش‌آموزان با اجتماع در دانشگاه تهران و با نثار خون خود در ۱۳ آبان رقم بخورد و مقدمه‌ای برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه در یک مقطع حساس قرار داریم و رویدادهایی را در اطراف کشورمان در حال رخ دادن است اما کشور با وحدت، اتحاد و پیروی از مقام معظم رهبری در امنیت کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: ملت می‌خواهد روی پای خود بایستد و می‌خواهد با تلاش شما دانش‌آموزان، دانشجویان و نخبگان علمی ایران قوی را بسازد و باید هوشیار باشیم و در انتخابات پیش‌رو که امنیت‌ساز است و خون تازه در کالبد نظام تزریق می‌کند و می‌تواند آینده بهتری را برای کشور رقم بزند شرکتی با شور و شعور داشته باشیم و دانش‌آموزان به عنوان قشری پیشرو، آگاه و بصیر هم خودتان شرکت کنید و هم دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: امام خمینی با عزت، شکوه و صلابت در چنین روزی به وطن بازگشتند و با مشت گره کرده فرمودند "کار دیکتاتور تمام است" و پس از آن در مقابل نظام سلطه ایستادند و ظالمین و ستمگران را یکی پس از دیگری به گورستان تاریخ سپردند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402111108318
  • خبرنگار : 50177