بهره‌برداری از ۲۴ طرح عمرانی و توسعه‌ای در بافق در ایام الله دهه فجر

فرماندار بافق گفت: همزمان با دهه فجر ۲۴ پروژه عمرانی و توسعه‌ای در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

«ابوالقاسم دهقان» از افتتاح طرح‌های مختلف در دهه فجر خبر داد و گفت: ۲۴ طرح عمرانی و ۴۵ ریز پروژه با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و منابع داخلی شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر است.

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، منابع طبیعی، مسکن، برق رسانی، گاز رسانی و غیره هستند که هم در شهر و هم در روستاها به بهره برداری می‌رسند.

به گفته‌ی دهقان، طرح‌های شهری شامل آبیاری نوین، ایجاد ۶۰ کیلومتر کانال رسوب‌گیری در گود گوار، تکمیل دبستان شهید شاهپورزاده و شهید اکرمی، هفت طرح مدیریت توزیع برق، ۹ طرح مخابراتی و از چند طرح دیگر است.

فرماندار شهرستان شاخص‌ترین این طرح‌ها را افتتاح و بهره برداری از دو دبستان شش کلاسه در شهرستان خواند.

«محمد رحیمی پور» بخشدار مرکزی بافق هم از طرح‌های قابل بهره برداری این بخش در این دهه مبارک خبر داد و تصریح کرد: طرح‌های روستایی شامل تکمیل پخش سیلاب حسین آباد شیطور، مرمت بندخاکی روستای باجگان، آسفالت معابر روستایی، کمک به توسعه شبکه برق رسانی معابر روستایی و افتتاح دو مورد بومگردی است.

وی افزود: ۲۹ هزار متر مربع زیرسازی معابر و حدود ۱۸ هزار متر مربع آسفالت معابر نیز با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان اجرا و آماده بهره برداری است.

رحیمی پور بیان کرد: در زمینه تامین آب شرب روستاها، دو عملیات در حال انجام است که تا پایان سال انجام می‌شود که این طرح‌ها شامل ایجاد مخزن ۳۰۰ مترمکعبی در روستای گزستان و تجهیز چاه شماره سه این روستاست.

بخشدار مرکزی بافق در پایان گفت: در مجموع برای این طرح‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402111107881
  • خبرنگار : 50647