«احمد ترکمانی» در این رابطه اظهار کرد: افرادی که از استان و شهرستان ها برای سفر به شهرستانی دیگر به پایانه مسافربری امام علی (ع) مراجعه می کنند از وضعیت و خدمات دهی پایانه گلایه مند هستند.
وی افزود: مسافران باید مدتی را جهت رفتن به شهرستانی دیگر، در پایانه سپری کنند و ضرورت دارد در راستای رفاه حال مسافران خدمات دهی و فضای بصری پایانه رضایت بخش باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: از شهردار درخواست میشود در اسرع وقت برای بهسازی سالن پایانه، نماز خانه و احداث استراحتگاه و فضاهای مجزا به جای کانکس برای تهیه بلیط و خوراکی اقدامات لازم را انجام دهد یا برای انتقال پایانه به مکانی مناسب تر راهکاری برگزیند.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، ترکمانی خاطرنشان کرد: پایانه ها باید مکانی باشد که مسافران با رضایت کامل ساعاتی را جهت رسیدن به مقصد سپری کنند و خدمات اولیه آن فراهم باشد و به نظر می رسد در راستای جانمایی بهتر هم باید چاره اندیشی شود.
انتهای پیام