دلیل استقبال پایین از گذر گردشگری اشراق زنجان چیست؟

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: زمان قرارداد پیمانکار گذر اشراق زنجان به اتمام رسیده و دلیل فعال نبودن تعدادی از غرفه‌ها به همین خاطر است.

سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طراحی و اجرای طرح‌هایی همچون گذر تفریحی اشراق به خاطر بهره‌مندی شهروندان از فضاهای موجود و گذران ساعاتی خوش در کنار خانواده‌ها است.

وی تصریح کرد: در ابتدای کار چشم‌اندازی برای فعال نگه داشتن چنین مناطقی ترسیم شد و مقرر شده بود با توجه به سرمای هوای زنجان شرایط مناسب برای استفاده شهروندان از این محل فراهم شود ولی متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم خانواده‌ها در زمان سردی هوا از منازل خارج نمی‌شوند.

این مسئول با تاکید بر اینکه تفریجات در زمان سرما نیز باید وجود داشته باشد و برای این منظور باید شرایطی را فراهم کنیم تا شهروندان در این فصل نیز از اماکن مختلف بهره‌مند شوند، ادامه داد: شهرداری تلاش می‌کند که با طراحی اماکن تفریحی مناسب فصل زمستان شرایط را برای بهره‌مندی از این فضاها فراهم کند و در کنار این موضوع خود خانواده‌ها نیز باید بدانند زندگی اجتماعی در فصول سرد نیز ادامه دارد و باید از حداقل امکانات موجود نیز استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه البته با توجه به فعالین سک ساله گذرهای گردشگری در زنجان در تلاش هستیم با طراحی کارکردهای جدید فضا را متناسب با نیاز مردم بازآفرینی کنیم و با مشخص شدن پیمانکار جدید و استفاده از نظرات کارشناسان امیدواریم فضاهایی مناسب و در خور شان مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402110906180
  • خبرنگار : 50160