سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰؛ در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت رسانی به شهروندان است.
وی تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت رسانی به آحاد مردم پایه گذاری شده و در اختیار اپراتورها و ماموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان از آن استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی اخبار و درخواست های مردمی را از جامعه و اقشار مختلف مردم جمع آوری کرده و به ماموران گشت های انتظامی ۱۱۰ ارجاع میدهند و این ماموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که نیازمند کمک است یاری می رسانند.
وی افزود: در همین راستا در دیماه سال جاری مردم شهرستان یزد ۱۸ هزار و ۳۳۰ تماس عملیاتی با پلیس داشته اند که گشتی های انتظامی در محل حاضر شده اند.
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهدانی فرد در پایان با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریع ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است، گفت: مرکز فوریت های پلیسی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های شهروندان است.
انتهای پیام