به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تپسل، تپسل همواره در تلاش بوده است که با ارائه نوآوریها و راهکارهای جدید امکان درآمدزایی بیشتر را برای توسعهدهندگان ایرانی فراهم کند. SDK تپسلپلاس در کنار نمایش تبلیغات داخلی قابلیت اتصال به شبکههای تبلیغاتی خارجی مانندAdmob و... را دارد و با هربار درخواست برای نمایش تبلیغات، بهترین شبکه تبلیغاتی از لحاظ درآمد برای جایگاه تبلیغاتی کاربر انتخاب و نمایش داده میشود.
با پیاده سازی نسخه جدید تپسلپلاس درصد وجود تبلیغ( Fill Rate) و تنوع تبلیغاتی برای اپلیکیشن کاربران بیشتر و تجربه کاربری ارتقا خواهد یافت. مدیریت شبکههای تبلیغاتی برای کاربر هیچگونه زحمتی نخواهد داشت و SDK تپسلپلاس این کار را به صورت خودکار انجام میدهد.
همه اپلیکیشنهایی که قصد درآمدزایی از تبلیغات داخلی و خارجی را دارند میتوانند از تپسلپلاس استفاده کنند؛ البته برای فعالسازی نمایش تبلیغات در شبکههای خارجی، یک اپلیکیشن باید بیشتر از ۵ هزار نصب داشته باشد و امتیاز اپ در یکی از فروشگاههای کافهبازار یا گوگل پلی بالای ۳ باشد.
درآمد دلاری صاحبان اپلیکشن هر شب ساعت ۲۴ با قیمت روز دلار محاسبه و وارد پنل آنها در تپسل میشود. این میزان با درآمد تبلیغات داخلی جمع زده و نمایش داده میشود و صاحبان اپلیکیشن قادر خواهند بود این درآمد را هر ماه به روال معمول تپسل دریافت کنند.
تپسل به کاربران خود پیشنهاد میکند که برای داشتن درآمد دلاری پایدار، از فرمتهای مختلف تبلیغاتی مانند انواع ویدیوها و بنرها استفاده کنند؛ چرا که تجربه نشان داده است که استفاده از ویدیوی جایزهای درکنار تبلیغات بنری بینابینی، بنری استاندارد و بنری همسان میتواند درآمد دلاری قابل توجهی را برای ناشرین ایجاد کند.
انتهای رپرتاژ آگهی