تقدیر جامعه دانشگاهی خراسان رضوی از حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خراسان رضوی در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا(ع) از حرکت مقتدرانه سپاه در پاسخ به اقدامات اخیر تروریستی اسرائیل تقدیر و تشکر کردند.

این دیدار که در دفتر فرماندهی سپاه امام رضا (ع) برگزار شد، دانشجویان اقدام اخیر سپاه پاسداران را آغاز یک انتقام سخت علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و عناصر آنان در منطقه عنوان کردند و افزودند: این اقدام هشداری برای همه کسانی است که فکر تعدی به خاک ایران اسلامی را در سر می‌پرورانند.

در این دیدار که با اهدای لوح سپاس و سبد گل از طرف دانشجویان به فرمانده سپاه امام رضا(ع) همراه بود، یکی از دانشجویان به نمایندگی از جمع حاضر، اقدام سپاه را اقدامی شایسته دانست و گفت: این اقدام دل ملت ایران را شاد کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، در ادامه این دیدار سردار هاشم غیاثی با تشکر از جامعه دانشگاهی استان اظهار کرد: وقتی می‌بینم دانشجویانی با این انگیزه و علاقه‌مندی به انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور دارند و به‌هنگام اقدام می‌کنند، قلباً خوشحال شده و به آنان افتخار می‌کنم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اقدامات اخیر عناصر دشمن را از سر استیصال عنوان و اضافه کرد: امروز همه می‌دانیم که آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در طوفان‌الاقصی شکست سنگینی را متحمل شد که قابل ترمیم نیست و می‌خواهد اذهان و افکار عمومی را از این شکست مفتضحانه در مقابل جبهه مقاومت منحرف کند و فلسطین که موضوع اصلی امت اسلامی است را به جبهه‌های دیگر هدایت کند که البته با هوشیاری شما جوانان موفق نخواهد شد. 

انتهای پیام 

  • یکشنبه/ ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402110100440
  • خبرنگار : 50405