معاون استاندار اردبیل:

انقلاب اسلامی درحال پیشرفت و ایجاد تحول است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما هر لحظه در حال پیشرفت و ایجاد تحول در حوزه‌های مختلف است و این حرارت و انگیزش هیچ وقت سرد نمی‌شود.

به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری اردبیل، رضا قاسمیان در جلسه ستاد استانی دهه فجر افزود: ارزش‌های اصولی انقلاب اسلامی، حیات‌بخش و همیشگی است و مردم انقلابی ایران توانمندی فتح قله‌های استقلال و آزادی را از همین مسیر و منبع، دریافت می‌کنند.

وی برگزاری پرشور و با نشاط ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر را متذکر شد و گفت: فضاسازی محیطی و تولید محتواهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب و پیشرفت‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی کشور و استان، از جمله اقداماتی است که در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار اردبیل توجه به تبیین و روشنگری در بین دانش آموزان، دانشجویان و نسل جوان را مورد تأکید قرار داد و خواستار همکاری تمامی نهادها و دستگاه‌ها با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها شد.

قاسمیان افزود: همه ما باید زمینه‌های حضور مردم در برپایی جشن انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد شور انتخاباتی به عنوان جشن سیاسی را فراهم کنیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402110100234
  • خبرنگار :