جواد شعبانزاده در اختتامیه هفتمین نمایشگاه تخصصی و بینالمللی کفش قم، بیان کرد: افزون بر ۴۰ هزار فعال تخصصی صنعت کفش از این نمایشگاه بازدید کردند.
وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده طی سالهای گذشته هم اینک معرفی کفش ساخت ایران در عرصه بینالملل نهادینه شده و از پس باید در حوزه معرفی برندینگ کفش ایران برنامه ریزی شود.
رئیس انجمن صنفی کفش ماشینی قم خاطرنشان کرد: طبق افق پنج ساله صنعت کفش کشور صادرات ۸۰۰ میلیون جفت از این محصول برنامهریزی شده است.
شعبانزاده تصریح کرد: یکی از اهداف و سیاستگذاری های این نمایشگاه اتصال حلقههای زنجیره تامین و تولید صنعت کفش و بومی سازی و دانش بنیان صنایع وابسته به کفش بوده است.
وی اظهار کرد: طی سیاستگذاریهای انجام شده صنعت کفش ایران باید طی ۵ سال آینده از رتبه دوازدهم به رتبه هشتم کاهش یابد.
شعبان زاده در پایان عنوان کرد: در قالب این نمایشگاه و با اجرای طرح عیدانه کفش، بیش از ۱۰۰ هزار جفت کفش برای توزیع در بین خانوادههای نیازمند جمع آوری شد.
انتهای پیام