معاون عملیات آتش نشانی یزد:

برقراری روزانه ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵/تنها ۲۸ درصد تماس‌ها عملیاتی است

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از برقراری روزانه ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر داد.

«محمد میدانی» صبح امروز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه با حضور در جمع برخی از خبرنگاران در خصوص جزئیات این خبر گفت: روزانه بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد برقرار می‌شود که تنها ۲۸ درصد تماس‌ها واقعی و عملیاتی است.

 وی افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۱ هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان در استان برقرار شده که ۳ هزار و ۱۵۱ تماس منجر به عملیات شده و نزدیک به ۸۶ هزار تماس‌ها مزاحمت بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی یزد بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای ارتباط با سامانه ۱۲۵ به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی تاکید کرد و از خانواده‌ها ‌خواست مدیریت لازم را در این زمینه داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر اهمیت سامانه ۱۲۵ برای تسریع در امدادرسانی و کاهش خسارت و تلفات، اعلام کرد: مزاحمت‌های تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد بسیار است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402102719453
  • خبرنگار : 50463