گازرسانی به سراسر البرز با حدود ۷۵۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری

سرپرست شرکت گاز استان البرز از ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری تا پایان آذرماه امسال خبر داد.

کامران ایمانی فولادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان آذر ماه، ۱۰۰ کیلومتر شبکه گذاری در البرز انجام شده که ۵۸ کیلومتر در محدوده شهری و ۴۲ کیلومتر در محدوده روستایی بوده است.

وی ادامه داد: در مجموع هفت هزار و ۴۱۷ کیلومتر شبکه گذاری در البرز انجام شده که پنج هزار و ۳۵۵ کیلومتر در محدوده شهری و دو هزار و ۶۲ کیلومتر در محدوده روستایی بوده است.

وی با اشاره به تعداد مشترکان گاز استان توضیح داد: در حال حاضر بیش از ۹۷۹ هزار و ۶۶ مشترک از خدمات شرکت گاز استان بهره‌مند هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه مهمترین اولویت شرکت گاز البرز عبور آرام و بدون دغدغه از فصل زمستان است، گفت: با برنامه ریزی در تلاشیم که روزهای باقی مانده از این زمستان هم قطعی گاز نداشته باشیم.

ایمانی ادامه داد: مناطقی که در سنوات گذشته در فصول سرد سال با افت فشار مواجه بودند شناسایی شده‌ و  برای جلوگیری از افت در این مناطق طرح‌ها و پروژه‌های ضربتی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه قطعا با مصرف بهینه و صرفه جویی مردم می‌توانیم روزهای سرد سال را بدون دغدغه پشت سر بگذاریم، توضیح داد: تحقق این هدف بدون همکاری مشترکین امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۶ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1402102618828
  • خبرنگار : 50024

برچسب‌ها