تیمور باقری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون های رسیدگی به تخلفات بصورت مستمر و با حضور اعضا در مرکز استان برگزار می شود، گفت: تعداد یک هزار و ۲۹۷مورد پرونده حوزه ی حمل و نقل جاده ای در حوزه تحت پوشش این اداره کل مورد بررسی قرار گرفته، که از این تعداد ۳۲۱پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۲تخلفات شرکت ها،۳۰۱پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۱تخلفات رانندگان و ۶۷۵ پرونده نیز مربوط به کمیسیون ماده ۱۴تخلفات مالکین ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.
وی بیشترین تخلفات شرکت های حمل و نقل را رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوط به بارنامه، رعایت نکردن ضوابط و مقررات مربوط به صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و استفاده نکردن تجهیزات ایمنی عنوان کرد و ادامه داد: در بخش شرکتهای حمل و نقل مسافر، نقص در تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری و اضافه، صدور صورت وضعیت صوری، عدم رعایت مقررات مربوط به نحوه سوار و پیاده کردن مسافر از جمله این تخلفات بوده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسافران، رانندگان و صاحبان کالا میتوانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیونهای مربوطه با متخلفان برخورد قانونی لازم صورت گیرد.
انتهای پیام