سرعت وزش باد در شهرکرد به ۵۸ کیلومتر بر ساعت رسید

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وزش باد در مناطق شمالی و شمال شرقی استان، گفت: سرعت وزش باد در شهرکرد ۵۸ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد استان به ویژه منطقه کوهرنگ خواهد شد. افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش‌هایی به صورت برف و باران در بخش‌هایی از استان به ویژه مناطق کوهرنگ و اردل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اواخر وقت روز دوشنبه سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، برای این سامانه بارشی هشدار زرد هواشناسی صادر شده که توصیه می‌شود رانندگان حتماً تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از امروز تا روز دوشنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در سطح استان پیش‌بینی می‌شود، به طوری‌که برای فردا افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق نسبت به امروز بیشتر خواهد بود.

نوروزی با بیان اینکه بیشترین وزش باد در مناطق شمالی و شمال شرقی استان است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه از روز گذشته وزش باد در استان وجود داشته اما در حال حاضر سرعت وزش باد در شهرکرد به ۵۸ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

به گفته وی، کاهش نسبی دمای هوا برای صبح روز چهارشنبه در سطح استان انتظار می‌رود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402102316096
  • خبرنگار : 50123