همه محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری باز است 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی مسدود نیست، گفت: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی اظهار کرد: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری درگیر بارش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در همه شهرستان‌ها بارش به صورت برف است، افزود: از شب گذشته همه نیروهای راهداری در راهدارخانه‌ها مستقر شدند و اقدام به برف‌روبی و شن‌پاشی و نمک‌پاشی کردند.

غلامی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌کدام از محورهای مواصلاتی مسدود نیست، تصریح کرد: مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند، در صورت ضرورت تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل ایمنی و سوخت لازم همراه خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل و نقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402102215719
  • خبرنگار : 50123