امام جمعه زنجان:

اجرای عمده وعده‌های رئیس‌جمهور در سفر دور اول به استان زنجان

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر وعده‌هایی که رئیس‌جمهور در سفر دور قبل به استان داده بودند اجرایی شد، گفت: از جمله وعده‌های داده شده در زمینه اشتغال بود که عملی و بیکاری در استان کاهش یافته است.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه ۲۲ دی ماه) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، اظهار کرد: حضور رئیس‌جمهور در مناطق مختلف کشور برکات زیادی داشته و باعث بررسی مشکلات هر ناحیه در همان محل می‌شود.

وی تصریح کرد: زنجانی‌ها در این سفر سنگ تمام گذاشتند و استقبال بسیار خوبی از رئیس‌جمهور و هیئت همراه داشتند و در کنار آن شاهد مصوبات خوب برای توسعه استان نیز بودیم.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: البته برگزاری سی‌امین اجلاس سراسری نماز در استان همزمان با سفر رئیس‌جمهور نیز باعث خیر و برکت برای استان بود. 

وی ادامه داد: اجلاسیه نماز یک فرصت بود و موجی در زنجان ایجاد کرد. منتها در شرایط جنایت جنایتکاران در کرمان که نشان‌دهنده ترس و هراس دشمنان از اسم و رسم سردار سلیمانی و حتی زوار ایشان بود، این اجلاس آبرومندانه برگزار شد و زینت این مسئله پیام راهگشای مقام معظم رهبری برای این اجلاسیه بود.

خاتمی ادامه داد: در این اجلاسیه علاوه بر حضور رئیس‌جمهور ۴۰۰ نفر مهمان از کل کشور نیز حضور داشتند؛ علاوه بر این مردم استان زنجان، اساتید حوزه و سایرین نیز حضور پرشوری داشتند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام هادی (ع) افزود: دوره کامل ولایت‌مداری و امام‌شناسی، زیارت جامعه‌ کبیره که یادگار ایشان است و بهتر این است که به معانی آن نیز دقت شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به ۲۶ دی ماه و فرار شاه و جمله معروف "دیو چو بیرون رود فرشته درآید"، یادآور شد: مراسم بهمن ماه باید هر چه پرشورتر برگزار شود.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته توسط مدیران و تقدیر از عملکرد آنان، یادآور شد: رسانه‌ها نیز تلاش کردند تا اخبار را به صورت مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.

امام جمعه زنجان در ادامه به نماز و دعای باران اشاره کرد و گفت: برای بارش باران بسیار دعا کنیم و نماز باران را بخوانیم و این امر را جز یکی از اولویت‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402102215713
  • خبرنگار : 50160