استاندار مرکزی تاکید کرد

ضرورت نقش آفرینی هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت

استاندار مرکزی گفت: هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت نقش آفرینی کنند.

فرزاد مخلص الائمه، عصر پنجشنبه ۱۴ دیماه ۱۴۰۲ در نشست شاعران و هنرمندان که با حضور جمعی از شعرای بزرگ ملی و محلی در سومین روز از دومین هفته فرهنگی خمین برگزار شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد یک فاجعه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی بود و حادثه تروریستی با این تعداد شهید و مجروح سابقه نداشته است.

وی بیان کرد: اتفاق بزرگی با محوریت صهیونیسم مسیحی در دنیا در حال شکل گیری است که پیش از صهیونیسم یهودی عنان مدیریت جهان را بر عهده گرفتند و سعی می‌کنند چند مسئله را بطور جدی رقم بزنند و خود را سالهاست برای یک جنگ جهانی با مختصات روشن از دیدگاه خودشان و براساس آموزه های باطلی که فراگرفته اند، آماده کرده اند و منتظر ظهور حضرت مسیح هستند.

وی بیان کرد: صهیونیسم مسیحی از جهتی پدیدآورنده اصلی جنگ های صهیونیسم جهانی است و به شدت به این مقوله پایبند هستند و حدود ۸۰ میلیون نفر از جمعیت مسیحی آمریکا برای جنگ آخرالزمان ثبت نام و مکتب صهیونیسم را سازماندهی کرده اند و ما نیز باید خود را برای این مرحله که هر لحظه بر شدت آن افزوده می‌شود آماده کنیم و یقینا جبهه حق پیروز نهایی این جنگ است .

استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه نبرد بین حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است و ادامه خواهد داشت، گفت: با گذشت زمان نبرد بین حق و باطل آشکارتر و نمایان تر خواهد شد و برای کمتر کسی شبهه و شکی باقی می‌ماند که بخواهد جبهه خود را مشخص کند.

وی همچنین گفت: مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ اقتدار و عزت نظام اسلامی است و باید از همه ابزارها و توان خود برای تقویت عزت انقلاب استفاده کنیم تا توان خود را برای دفاع از جریان مقاومت افزایش دهیم.

مخلص الائمه به نقش اهالی هنر در دفاع از اقتدار و عزت کشور اشاره کرد و گفت: هنرمندان در دفاع از جریان مقاومت و موضوع جنگ صهیونیست ها علیه مردم بیگناه غزه به خوبی نقش آفرینی نکردند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم جمعی از هنرمندان شاعر مطرح استان و کشور به شعرخوانی پرداختند که عبدالجبار کاکایی، علیرضا قزوه و ناصر فیض از جمله آنان بودند و برخی اشعار با موضوع حادثه تروریستی اخیر در کرمان سروده شده بودند.

بر اساس این گزارش دومین هفته فرهنگی خمین با عنوان " بر آستان آفتاب" از ۱۲ دیماه آغاز شده و ۱۸ دیماه با برگزاری آئین اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف، ارائه خدمات رایگان پزشکی و خدمات رایگان دارویی در داروخانه سیار، حضور دانش آموزان در بیت امام راحل و بهره مندی از خدماتی همچون پخش فیلم، برگزاری کارگاه های خلاقیت و آفرینش های هنری، آسمان نمای سیار، روایتگری امام و انقلاب، مسابقه، قصه گویی، نقالی و تئاتر خیابانی، برگزاری کارگاه های فرهنگی، استقرار تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پخش رایگان فیلم، فعالیت گذر فرهنگ و هنر، پخش زنده برنامه ها از محل بیت امام راحل و فعالیت نمایشگاه آثار هنری عکس و اسناد نگارستان روح الله از جمله برنامه هایی است که همه روزه در طول هفته فرهنگی خمین در این شهر اجرا می شود.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۵ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402101510300
  • خبرنگار : 50212