پیام نماینده مردم سیرجان در مجلس در محکومیت انفجار تروریستی کرمان؛

پیام روشن ملت ایران به اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان کوبنده است

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس طی پیامی ضمن تسلیت شهید و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان، حادثه تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دلخراش و تلخ حمله تروریستی به زائران چهارمین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت مظلومانه و زخمی‌شدن تعدادی از هموطنان عزیز گردید، موجی از غم و ماتم را در سراسر میهن اسلامی ایجاد کرد.

چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای، بی‌گمان نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی دارد و هرگز در عزم و اراده پولادین مردم سربلند ایران در مسیر عزت و استقلال خللی ایجاد نخواهد کرد.

بدون تردید پیام روشن ملت شریف ما در پی وقوع این حادثه تلخ نیز همچون گذشته، ایستادگی و دفاع از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید بر ادامه راه ایثار و شهادت و هم چنین پاسخ کوبنده و قاطع به این اقدام ددمنشانه به تروریست‌ها و مزدوران کوردل است.

ضمن محکومیت شدید این حادثه تلخ تروریستی که بار دیگر ذلت و خاری دشمنان نظام و انقلاب و توسل آنها به اقدامات بزدلانه را به تصویر کشید و عرض تسلیت به محضر ملت شهیدپرور و خانواده های داغدیده و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، اعلام می دارد یقینأ حرکت مردم قهرمان در مسیر حمایت از ملت های مظلوم و استمرار فرهنگ ایثار و شهادت با این قبیل رفتارهای سخیف و بی شرمانه متوقف نخواهد شد و از هر قطره خون شهیدان گلگون کفن مان، صدها و هزاران سرباز برای پیوستن به جبهه های مقاومت قد علم خواهند نمود و اراده و عزم راسخ آحاد ملت برای ایستادگی در برابر زورگویی های مستکبرین عالم را مستحکم‌تر می سازد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۴ دی ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402101409748
  • خبرنگار : 50189