جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی مسلح:

سردار سلیمانی بسیج جهانی را تشکیل داد

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی مسلح، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تشکیل دهنده بسیج قلمداد کرد و افزود: امروز بسیج جهانی در مقابل هر طاغوتی از جمله آمریکا، اسرائیل و اروپا مقابله و مبارزه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، هدف امام خمینی(ره) را احیای دین و اسلام قلمداد کرد و ادامه داد: امام(ره) برای احیای دین و زنده کردن اسلام انقلاب کرد که به نحو احسن به هدف خود رسید و امروزه دین در ایران، سوریه، عراق، لبنان، نیجریه، افغانستان و یمن زنده شده و آمار روبه رشدی دارد که طبق تحقیقات یک موسسه آمریکایی تا سال ۲۰۵۰ جمعیت مسلمانان از مسیحیت بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی تصریح کرد: امروز وقتی نظاره‌گر صحنه جهانی هستیم شاهد تاثیرگذاری شاگردان مکتب امام در راس آنها رهبر معظم انقلاب و شهیدانی همچون سلیمانی، باکری ها، باقری ها و همت ها هستیم.

وی عملیات طوفان الاقصی را شیپور سقوط اسرائیل قلمداد کرد و ادامه داد: امروز می‌خواهیم ترسیم کنیم که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دست جبهه مقاومت و فلسطینیان را پر کرد و حاج قاسم بنده خاص و مخلص خدا بود و فقط برای خدا کار می‌کرد و همواره از خودنمایی خودداری می‌کرد.

وی با بیان اینکه آنچه که سردار سلیمانی را محور مقاومت و مرد بزرگ جبهه مقاومت کرد نه بهره مندی از تسلیحات نظامی که بنده خاص خدا بودن بود، اظهار کرد: او هیچ گاه از خودش نگفت و طی چند دهه رفاقت با او همواره از خودش گریزان بود و همه موفقیت ها و مسایل را ناشی از حضور و حمایت های مردمی و وجود رزمندگان جان بر کف می دانست.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی مسلح، شهید سلیمانی را کسی معرفی کرد که بر نفس خود پا گذاشته و خود را ندید و فقط خدا را می دید و این از آثار بسیار مهم نفس قدسی امام راحل در تربیت نسلی بود که انقلاب را با اعمال، گفتار و رفتارهای جهانی خود صادر کردند. ما دو سال برای تشویق از فرماندهان برجسته در سوریه کلنجار می‌رفتیم ولی او راضی به این امر نمی‌شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402101309607
  • خبرنگار : 50627