دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

جنایت کرمان به خاطر شکست‌های پی‌درپی از مقاومت است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در واکنش به حادثه تروریستی امروز شهدای گلزار استان کرمان گفت: برهیچ کس پوشیده نیست که این عمل خبیث و شیطانی جز از دست به خون‌آلوده‌ی شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌دستان و نوچه‌هایش در منطقه و جهان برنمی‌آید و این هم بخاطر شکست‌های پی‌درپی‌ ایست که مقاومت و حاج قاسم سلیمانی در منطقه برای آنها رقم زده‌اند.

محمد شایان ترکمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایسنا گفت: حادثه‌ تروریستی کرمان و شهادت چندین تن از هموطنان عزیزمان، آن هم در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم و فقدان عمار انقلاب، علامه مصباح یزدی(ره)، قلب آکنده از غم ما را سخت به درد آورد و امت اسلامی را سیاه‌پوش و عزادار این اتفاق تلخ نمود.

وی ادامه داد: برهیچ کس پوشیده نیست که این عمل خبیث و شیطانی جز از دست به خون‌آلوده‌ی شیطان بزرگ، آمریکا و هم‌دستان و نوچه‌هایش در منطقه و جهان برنمی‌آید و این هم بخاطر شکست‌های پی‌درپی‌ ایست که مقاومت و حاج قاسم سلیمانی عزیز در منطقه برای آنها رقم زده‌اند.

ترکمانی افزود: این شیاطین خواسته‌اند با این وحشیگری تازه خود، کمی از زخم‌هایی که از پیکار با جبهه ی مقاومت و شهیدالقدس برداشته اند، را بپوشانند و با انحراف اذهان عمومی و تحریف و تخریب کمی برای بقای بیشتر خود زمان بخرند؛ ولی باید بدانند که این تخیل باطل است و در غرقابی که در آن بیشتر دست و پا می زنند سریع تر غرق و نابود می شود!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تصریح کرد: این کت‌ و شلواری‌های کراواتی‌ زده ی به ظاهر متشخص، بار دیگر حقیقت تروریست خود را نشان دادند و ثابت کردند که جنایت برای آنها حد و حدودی نمی‌شناسد و در طمع قدرت و مادیات، دست به هر جنایتی می‌زنند.

وی افزود: اما به فرموده ی امام انقلاب (ره) هر چه از ملت ما بکشید، آنها بیدارتر و هشیار تر می شوند! به راستی که احمق‌ها ملت شهیدپرور و عاشق شهادت ایران اسلامی عزیز را نشناخته‌اند که خیال باطل به خود راه داده‌اند و تصور می‌کنند، می‌توانند با جنایت و کشتار وحشیانه در کرمان یا هرجای دیگری این عاشقان ولایت را از مسیری که باقدرت می‌روند ذره‌ای منحرف کنند.

ترکمانی بیان داشت: اشتباه نکنند، ما ملت امام حسینیم، ما بدنبال شهادت شب و روز جستجو می‌کنیم و هر که بخواهد جلوی این حرکت مقدس سینه‌سپر کند او را زیر پا له خواهیم کرد و این را ملت ایران در تاریخ بار ها و بار ها ثابت کرده است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن عرض تبریک به شهدای عزیزمان در این حادثه‌ی تروریستی و تسلیت به بازماندگان‌شان، امت اسلامی و حضرت بقیة الله الاعظم(روحی و ارواحنا فداه)، به دشمنان انقلاب اسلامی علی‌الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کرد تا پای جان در راه ولایت ایستاده‌ایم و لحظه‌ای عقب نخواهیم نشست و دشمنان اسلام بدانند که قطعا به زودی پاسخ قاطع و دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و همه بدانند که به وعده ی خدا بهای این خون‌های طیبه نابودی آنها از صفحه‌ی روزگار خواهد بود ان شاالله تعالی.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۵
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402101309604
  • خبرنگار : 71970