مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد

وصول بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان درآمدهای عمومی در خراسان رضوی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: طی ۹ ماه نخست سال جاری، ۱۵ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان از درآمدهای عمومی استان وصول شده است.

سید حامد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص درآمدهای عمومی وصول شده خراسان رضوی طی سال جاری اظهار کرد: طی ۹ ماه نخست سال جاری ۱۵ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان از درآمدهای عمومی استان وصول شده که این رقم در ۹ ماه سال گذشته مبلغ ۱۰ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان بوده که عملکرد سال جاری نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: درآمد مصوب ۹ ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۴ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان است که با توجه به وصول ۱۵ هزار ۸۴۹ میلیارد تومان در این مدت، رشد درآمد(مازاد درآمد) ۶.۹ درصدی در استان وجود دارد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی تصریح کرد: ۹۶.۹ درصد از درآمدهای عمومی استان از محل درآمدهای مالیاتی و باقی آن از محل درآمدهای حاصل از مالکیت دولت، خدمات و فروش کالا، جرائم و خسارات و متفرقه است.

حسینی خاطرنشان کرد: از درآمدهای مالیاتی وصول شده استان در همین مدت، مبلغ ۸ هزار و۸۰۸ میلیارد تومان معادل ۵۷ درصد، مالیات‌های مستقیم و مبلغ ۶ هزار و ۵۴۹ میلیارد تومان معادل ۴۳ درصد، مالیات‌های غیرمستقیم بوده است.

وی تاکید کرد: مصوب درآمدهای استان در سال ۱۴۰۲، رقم ۱۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402101309293
  • خبرنگار : 50555