ایران قوی؛ زنجان سربلند/۲۸

برپایی میز ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی، گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهور و هئیت وزیران به استان زنجان، ستاد ارتباطات مردمی مدیران وزارت راه و شهرسازی در زنجان برپا می‌شود.

حسین مذنب دیروز (سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه) از برپایی ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با حضور مدیران ستادی و ملی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به سفر رئیس‌جمهور به این استان در خدمت مردم استان  خواهیم بود تا مطالبات و درخواست‌های مردمی را در بخش‌های مختلف مربوط به حوزه‌های راه و شهرسازی ثبت و مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان بیش از ۶۰ نفر از مدیران ستادی وزارت راه و شهرسازی  در قالب ۱۴ تیم به مدت سه روز در ستاد ارتباطات مردمی نمایندگان وزارت راه و شهرسازی که در محل سالن ورزشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار می شود حضور خواهند داشت..

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی گفت: این ستاد مردمی از ۱۴دی ماه برپا خواهد شد و تا  روز شنبه ادامه دارد.

مذنب بیان کرد: مردم استان زنجان می‌توانند در این سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر به محل مذکور مراجعه کرده و مطالبات و مشکلات خود را مطرح کنند.

وی هدف از برپایی این ستاد را افزایش دسترسی مردم استان به بالاترین مقام اجرایی کشور اعلام کرد و افزود: مطالبات، پیشنهادات انتقادات و درخواست‌های مردم توسط کاربران در سامانه ثبت خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101308789
  • خبرنگار : 50534