معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص):

حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می‌کند که قصد دارد حماس را از بین ببرد، از این موضوع غافل است که حماس یک گروه نیست بلکه یک تفکر است.

سردار محمدجعفر اسدی امروز (یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) در مراسم یادبود شهید سردار سیدرضی موسوی که به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار شد با بیان اینکه شهید سردار موسوی عاشق و دلداده اهل بیت (ع) بود، ادامه داد: این شهید والامقام سال ۶۱ وارد سپاه شده و در لشگر ۱۷ علی‌ابن ابی‌طالب در کنار شهید پرافتخار کشورمان شهید زین‌الدین حضور داشتند.

وی  با بیان اینکه علاقه‌ای که شهید موسوی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) داشت، سبب شد که این شهید والامقام در لبنان و سوریه نیز حضور داشته باشد، ادامه داد: این شهید بزرگوار انسان بسیار شجاع، برنامه‌ریز، منظم و دلداده اهل بیت (ع) بود.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش سران همه استکبار جهانی و حتی کشورهای عربی بر این بود که در سوریه تحولاتی منطبق با خواسته آنها رخ دهد، افزود: حضور قهرمانانی مثل سرداران شهید سلیمانی و سید رضی معادله را به هم زد.

وی با اشاره به اینکه هر کسی که برای خدا کار کند خداوند او را عزیز می‌کند، متذکر شد: شاید بسیاری از مردم ایران قبل از شهادت وی را نمی‌شناختند و نمی‌دانستند این سردار عاشق اهل بیت (ع) و ولایت‌فقیه چه خدماتی انجام داده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با توضیح اینکه اشغال‌گران پرچم سفیدی با یک خط آبی بالا و یک خط آبی در پایین درست کردند و گفتند یکی از این خطوط آبی، رود نیل و دیگری نیز شط فرات است، اذعان کرد: آن‌ها از نیل تا فرات را سرزمین خود عنوان کردند.

اسدی با توضیح اینکه اشغالگران بعدها یک ستاره شش پر را نیز به پرچم خود افزودند، تصریح کرد: آن‌ها خود را بهترین و برترین انسان‌های روی زمین می‌دانند.

وی با یادآوری اینکه امام راحل به خوبی غده سرطانی اسرائیل را می‌شناختند، افزود: این شناخت در زمانی بود که هنوز عده‌ای باور نداشتند که چنین غده سرطانی در منطقه وجود دارد.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی جریان مقاومت را جهانی کرد، افزود: با همه ادعایی که در مورد قدرت رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد در عملیات طوفان‌الاقصی همه اینها بر باد رفت.

وی با بیان این مطلب که امام فرمودند آمریکا ببر کاغذی است، ادامه داد: امروز شاهد فرو ریختن ابهت آمریکا در جهان به برکت انقلاب اسلامی هستیم.

این مسئول با توضیح اینکه امروز اگر رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می‌کند که قصد دارد حماس را از بین ببرد، از این موضوع غافل است که حماس یک گروه نیست، ادامه داد: حماس یک تفکر بوده و امروز این تفکر در سراسر جهان جریان پیدا کرده است.

 اسدی با یادآوری اینکه عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد که ادعای رژیم صهیونیستی در این خصوص که خود را یک قدرت نظامی برتر می‌داند ادعای پوشالی است، گفت: امروز هیمنه این رژیم کودک‌کش نیز در جهان شکسته شده است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) تاکید کرد: افرادی چون شهید سیدرضی موسوی با حضور در جبهه حق، هیچ‌گاه اجازه ندادند که دشمن بخواهد از راه دور برای ضربه زدن به ایران اسلامی و نیز کشورهای همسایه مسلمان نقشه شوم خود را بر علیه کشورمان عملیاتی کند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402101006967
  • خبرنگار : 50163