رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

حماسه ۹دی، یکی از بی‌نظیرترین حرکت های حمایت مردم از انقلاب اسلامی بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حماسه ۹ دی را یکی از بی‌نظیرترین حرکت‌های مردم در حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی عنوان کرد.

میکائیل اسکندری، روز شنبه، نهم دی ماه در همایش گرامی‌داشت حماسه ۹ دی که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد به خباثت های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: چهاردهمین سالگرد حماسه مردمی یوم‌الله ۹ دی با شعار محوری بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی در حالی برگزار می‌شود که آتش کور دشمنان برای بهره‌برداری از سالگرد ناآرامی های سال گذشته ناکام ماند و در این راستا مردم شبهه افکنی و دشمنی‌ها به واسطه پیشرفت‌های نظام اسلامی در همه عرصه ها شدت گرفته است.

وی از بصیرت و فهم سیاسی مردم در رویدادهای مختلف قدردانی کرد و ادامه داد: امسال گرامی‌داشت حماسه ۹ دی متاثر از تحولات فلسطین و جبهه مقاومت با رژیم غاصب صهیونیستی است که شکست غیرقابل ترمیم این رژیم کودک‌کش باعث شده که از هیچ اقدامی فروگذار نباشد.

وی صحنه غزه را تقابل حق و باطل قلمداد کرد و گفت: در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شاهد عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی و پیشرفت‌های جبهه مقاومت -که حاصل میدان داری این سرباز ولایت در مواجه با دشمن- بود، هستیم.

اسکندری تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همزمان با روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ولادت حضرت امام خمینی(ره) همایش های بصیرتی و تبیینی در سراسر استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1402100905928
  • خبرنگار : 50627