معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‎های لرستان:

نهم دی ماه یکی از همراهی‌های بزرگ امت با امام بود

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‎های لرستان گفت: نهم دی ۱۳۸۸ یکی از این همراهی‌های بزرگ امت با امام بود که مردم به پا خاستند و یکپارچگی خود را در سراسر ایران و تهران بزرگ به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین امین فاطمی‌نیک، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دوم دی ماه ۱۴۰۲ رهبر معظم انقلاب برای چندمین بار با درایت و ایمان راسخ گفتند مشکلات گوناگون فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور قابل حل است اگر معجزه مشارکت باشد.

فاطمی‌نیک اظهار کرد: ما با اماممان امتحان می‌شویم و در حال آزمون هستیم و شهیدان بینندگان ناظر بر رفتارمان هستند که با امامِ حاضر چه می‌کنیم و آیا سزاوار درکِ حضورِ اماممان خواهیم بود.

این مسئول افزود: نهم دی ۱۳۸۸ یکی از این همراهی‌های بزرگ امت با امام بود که مردم به پا خاستند و یکپارچگی خود را در سراسر ایران و تهران بزرگ را به نمایش گذاشتند و همگی یک شعار سر دادند: ما ایران را می‌خواهیم با همان جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

فاطمی‌نیک یادآور شد: خط سرخ حسینی و تبلور آن در ولایت فقیه با نمادی از توحید، محور این اتحاد ملی شده بود، و از این روی رهبری حکیم و فرزانه فرمود نهم دی یوم الله است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: نهم دی آن سال  مردم‌ با به میدان آمدنشان ندا سر دادند ما ایران اسلامی را با رهبری اسلام و ولی فقیه می‌خواهیم که همین قیام ملت همه فتنه‌ها را خاموش کرد.

وی تأکید کرد: نتیجه حضور فراگیر مردم در بزرگداشت‌های ملی و مذهبی باعث توانمند شدن کشور است و به ویژه امسال اسفندماه که تعیین کننده سرنوشت یک مجلس قوی و کارآمد و دلسوز به حال مردم برای چندمین بار در دستان هم‌میهنانمان قرار گرفته است و هرگز فریب دشمنان و کاستی‌های مدیریتی در اقتصاد و فرهنگ و سیاست نبایستی مانع اتحاد ملت شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402100905651
  • خبرنگار : 50176