به نقل از روابط عمومی شورای شهر اردبیل، سیدناصرحسینی در نود و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر در خصوص روش تملک شهرداری و توافق با شهروندان گفت: یکی از دلایلی که شهروندان نسبت به توافق باشهرداری اقدام نمیکنند و در این راستا رغبتی برای توافق نشان نمی دهند وجود یک سری پیچ وخم های اداری و عدم دریافت به موقع حق و حقوق خود از شهرداری است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اصل در توافقات و هرگونه تملک توسط شهرداری جلب رضایت شهروندان است؛ افزود: اینکه واحد املاک شهرداری بعد از توافق و قرارداد، شهروندان را به واحد مالی ارجاع میدهد و توافق کنندگان پشت درهای معاونت مالی ماهها و سالها بلاتکلیف می مانند، این امر شایسته نیست.
حسینی تاکید کرد: بایستی چنین پرونده هایی که سالهاست بلاتکلیف مانده اند و به مدیران امروز به ارث رسیده تعیین تکلیف شوند و اعضای شورای شهر با فراهم کردن زمینه ای مناسب به شهروندان جهت تحقق حقوق خود کمک کنند.
عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به تلاشها و زحمات مدیر محترم املاک خواستار این شده که بایستی از امروز واحد املاک شهرداری نسبت به تعیین و تکلیف چنین پرونده هایی اقدام کند ادامه داد: تشویق شهروندان به توافق و بازگشایی های لازم نیازمند همکاری و تعامل شهرداری است و لذا این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام