پایان تصویربرداری فیلم داستانی "ارثیه بر باد" در ساری

تصویربرداری تله فیلم داستانی ارثیه بر باد به تهیه کنندگی بسیج هنرمندان شهرستان ساری و کارگردانی رضا محمدی در ساری به پایان رسید.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان ساری امروز، ۳دی ماه از پایان تصویربرداری این فیلم خبر داد و گفت: "ارثیه بر باد" روایت زندگی آن‌ دسته از خانواده‌هایی است که بعد از وفات والدین بر سر ارث و میراث به اختلاف می‌رسند و آسیب‌های اجتماعی ناشی از این ناهنجاری را به تصویر می‌کشد.

رضا محمدی کارگردان ساروی گفت: در تله فیلم "ارثیه بر باد" بازیگران صاحب نام کشور و استان به ایفای نقش پرداختند و اینک پس از پایان تصویربرداری وارد مراحل تدوین از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این فیلم از ظرفیت هنرمندان جوان و نسل جدید و آموزش دیده جهت ایفای نقش بکارگیری شد و کشف استعداد در راستای تربیت و معرفی نسل جدید صورت گرفت.

این نویسنده و کارگردان، به عوامل دست‌اندرکار و بازیگران تله فیلم ارثیه بر باد اشاره کرد و افزود: نویسنده و کارگردان؛ رضا محمدی، تهیه کننده، احمد حمیدی‌نژاد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، آتنا محمدعلی زاده، تصویر بردار، علی مدهوشیان و عیسی عبدالهی، صدابردار، علی روشن و مهران شیرزاد، بازنویسی فیلمنامه، شقایق عباسی، مشاور فیلمنامه، حمید جعفری بشلی، گریم، رضا شیراوژن، مدیر تدارکات، رضا ماجانی، عکاس، امین مهدی زاده، مجری طرح: آموزشگاه سینمایی محمدی فیلم مازندران  هستند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402100301829
  • خبرنگار :