اعلام نتایج بررسی هیئت‌های نظارت انتخابات از ۱۴ دی

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: نتایج بررسی‌های هیئت‌های نظارت بر انتخابات، از ۱۴ دی اعلام می‌شود.

محمدرضا جان‌نثاری، امروز(یکشنبه، سوم دی‌) در حاشیه جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: در این نشست نیز همانند یکشنبه‌های هر هفته وضعیت اجرای انتخابات در استان بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین مرحله دوم دعوت از فرمانداران استان و بررسی روند اجرای انتخابات در شهرستان‌های استان نیز آغاز شده است و این هفته میزبان فرمانداران شهرستان شاهین شهر و میمه و شهرستان برخوار بودیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان، گفت: فرمانداران این دو شهرستان گزارشی از فرایند اجرای انتخابات در این حوزه انتخابیه ارائه کردند که خوشبختانه مشکلی برای اجرای انتخابات نیست.

به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان، جان‌نثاری ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم کرمان و خوزستان و فرمایشات ایشان درخصوص انتخابات، بیان کرد: همه ما باید خود را مخاطب فرمایشات رهبر انقلاب بدانیم و وظایف خود را در این فرآیند به درستی انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های نظارت در حال انجام است و از ۱۴ دی ماه نتایج هیئت‌های نظارت اعلام می‌شود.

آمادگی شهرستان برخوار به منظور اجرای انتخابات

محمدرضا قربانی، فرماندار برخوار نیز گفت: شعب اخذ رأی در شهرستان تعیین شده است و مباحث اجرایی تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این شهرستان دو هیأت اجرایی در بخش مرکزی و بخش حبیب آباد پیش بینی و در بخش مرکزی ۵۸ شعبه و در بخش حبیب آباد ۱۸ شعبه در نظر گرفته شده است.

برگزاری انتخابات آشوریان و کلیمیان در شهرستان شاهین شهر

همچنین محمدرضا کاظمی طبا، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، گفت: برگزاری انتخابات اولویت نخست شهرستان است، ۱۰۳ شعبه در بخش مرکزی و ۱۸ شعبه در بخش میمه در نظر گرفته و مقدمات توسط هیأت‌های اجرایی انجام شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه سه انتخابات(حوزه اصلی، آشوریان، کلیمیان و ارامنه) در شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار برگزار خواهد شد درصدد هستیم هر سه انتخابات با قوت و قدرت در راستای سیاست‌های کلی نظام برگزار شود.

کاظمی طبا عنوان کرد: در این دو شهرستان اقلیت‌های دینی نیز ساکن هستند از این رو انتخابات آشوریان، کلیمیان و ارامنه نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402100301508
  • خبرنگار :