بهره برداری از ساختمان انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد؛ نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهره برداری از ساختمان انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

عباس رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: به شرط همکاری همه جانبه مدیران استانی و ستادی امیدواریم ساختمان جدید انتقال خون تا دهه‌ی فجر به بهره برداری اولیه برسد.

وی اظهارکرد: ساختمان جدید انتقال خون استان که متاسفانه قریب به ۱۰ سال است با وجود پیگیری مدیران کل در ادوار گذشته به بهره برداری نرسیده بود با پیگیری‌هایی که داشتیم مجدد فعال شده و در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در تعهد پیمانکار داشته است.

مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که اخیرا با سازمان برنامه و بودجه، سازمان انتقال خون ایران و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان کار فرما داشته ایم تخصیص جدید صورت گرفته و پروژه در مسیر بهره برداری قرار گرفته است و به شرط همکاری همه جانبه‌ مدیران استانی و ستادی امیدواریم تا دهه‌ فجر به بهره برداری اولیه برسد.

رضایی با بیان اینکه برای این ساختمان قریب به ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده،تصریح کرد: با توجه به نیاز تجهیزاتی استاندارد و متناسب با شرایط روز بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز است.

وی بیان کرد: ساخت این ساختمان در سفر ریاست جمهوری دولت دهم در سال های ۸۹-۹۰ مصوب شده و در سال ۹۲ کلنگ زنی رسمی آن آغاز شده بود که امیدواریم بعد از چندین سال بالاخره شاهد بهره برداری از این پروژه جهت خدمات شایسته به مردم شریف استان باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1402100301267
  • خبرنگار :