پیش‌بینی اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای احداث المان شهید گمنام شهر رزن

شهردار رزن از پیش‌بینی دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث المان شهید گمنام این شهر خبر داد.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پارک دو هکتاری رزن برای شهید گمنام تدفین شده در سال گذشته، المان و یادمان زیبا و ارزشمندی توسط شهرداری طراحی شده و در کمیته فنی استانداری مورد تأیید و تصویب قرار گرفته و با قول مساعد فرماندار منابع مالی آن تأمین شده است که باید به شهرداری ابلاغ شود.

وی افزود: با این وجود شهرداری منتظر ابلاغ این امر نشده و اقدامات اجرایی را آغاز کرده است و در اسرع وقت عملیات عمرانی احداث المان این شهید گمنام انجام خواهد شد.

محمدی‌راستی در ادامه گفت: در رابطه با پروژه‌های توسعه عمران شهری، شهرداری اقدامات خوبی به منظور توسعه و گسترش رزن به عمل آورده است که از جمله این‌موارد می‌توان به احداث میدان ورودی شهر به وسعت ۱.۷ هکتار اشاره کرد.

وی تصریح کرد: جزیره این میدان در ورودی شهر واقع در پلیس‌راه و در امتداد آن به سمت ورودی شهر بلواری به طول دو کیلومتر به عرض سه متر احداث شده و با جمع‌آوری گاردریل‌های موجود و اجرای جدول و عملیات زیرسازی و آسفالت اقداماتی را انجام داده‌ایم و نسبت به نصب پایه‌های روشنایی و تمثال مبارک‌ ۳۲ شهید والا مقام شهر اقدام کرده‌ایم.

شهردار رزن یادآور شد: همچنین در این بلوار عملیات کاشت درخت از جمله غرس ۸۰۰ اصله نهال چنار و لوله‌گذاری انتقال آب و آبیاری فضای سبز و کشت ۵۰ هزار بوته گل‌محمدی در این بلوار انجام شد.

وی افزود: تاکنون برای احداث و اجرای این بلوار(بلوار امام رضا(ع)) با انجام اقداماتی چون زیرسازی،آسفالت، جدول گذاری، احداث پایه روشنایی و نیز کشت درختان و نصب تمثال مبارک شهدا اعتباری افزون بر ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و امیدواریم برای با شروع فصل کاری جدید هم اقدامات عمرانی لازم برای کشت گل و گیاه این پروژه انجام شود.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402100301266
  • خبرنگار : 50037