به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، شب یلدا یک مناسبت ویژه است که مردم سراسر کشور در طولانی ترین شب سال در کنار عزیزانشان جشن می گیرند و یکی از سنت های باستانی و پر اهمیت برای ایرانیان است. در این شب معمولا تمام افراد خانواده در منزل بزرگ ترها جمع شده و آن را در کنار هم سپری می کنند. امسال یک اتفاق باورنکردنی توسط کانون هواداران ام وی ام در مدیران خودرو برگزار شده که این شب را برای کودکان بسیاری به یاد ماندنی کرده است.
در مجموع در این شب به یاد ماندنی بیش از ۲۰۰۰ نفر شامل دست اندرکاران، مشتریان ام وی ام و موسسات خیریه محلی حضور داشتند.
در این شب بیش از ۱۲۰۰ بسته هدیه به مناسبت شب یلدا به کودکان اهدا شد. این بسته ها حاوی انواع آجیل شب یلدا، میوه و لباس مناسب برای کودکان بود. اولین بار بود که شاهد همکاری نمایندگان یک شرکت خودروسازی در یک فعالیت خیریه به شکل همزمان بوده ایم. این رویداد شگفت انگیز در تهران، شیراز، ساری، زنجان، اهواز، یزد، تبریز، مشهد و ۱۲ شهر دیگر به شکل همزمان برگزار شد. فعالیت های مسئولیت اجتماعی و خیریه ام وی ام تبدیل به سکویی شده است که مشتریان قادرند به آن ملحق شده و از این فرصت برای گسترش هرچه بیشتر شادی تلاش کرد.
ام وی ام از بدو تاسیس تمرکز ویژهای بر فعالیتهای مسئولیت اجتماعی اجتماعی در سراسر ایران داشته است که نشان میدهد این شرکت برنامهای بلندمدت برای این موضوع دارد و وظیفه خود را در قبال جامعه جدی میگیرد. یکی از حوزه هایی که تمرکز بسیار زیادی بر آن وجود دارد، ایجاد بستر تحصیل برای همه کودکان است. به عنوان مثال در آخرین قدم شرکت، ساخت یک مدرسه به همت نمایندگان در شهر تبریز آغاز شده است. نمونه های دیگر فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت ام وی ام شامل کمپین بازگشت به مدرسه در شهر اصفهان، کمپین فرشته در تهران و رویدادهای مسئولیت اجتماعی است که ماه گذشته برگزار شد.
ما امیدواریم تا علاوه بر نمایندگان، دوستان رسانه و افراد مشهور به یکدیگر ملحق شده و قدم های بزرگی در قبال مسئولیت های اجتماعی و ایجاد بسترمناسب برای آسایش بیشتر کودکان برداشته شود. دیدن شرکت هایی مانند که مسئولیت اجتماعی خود را جدی می گیرند باعث دلگرمی است. ما بر این باوریم که چنین تلاش هایی به تبدیل کشورمان به مکانی بهتر کمک می کند و مشتاقانه منتظریم تا در آینده شاهد فعالیت های بیشتر مسئولیت اجتماعی ام وی ام باشیم.
انتهای رپرتاژ آگهی