«امیررضازاده فرخ» با اعلام اتمام زمان ارسال آثار به سومین دوره جشنواره رسانهای ابوذر استان یزد، گفت: طبق برنامهریزی انجام شده ۳۰ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار بود که تا ساعت ۲۴ پنج شنبه ادامه داشت و تمام شد.
وی با بیان اینکه در ارزیابی اولیه ۳۳۰ اثر در قالبهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، افزود: آثار پس از بررسی اولیه کدگذاری شده و برای هیأت داوران ارسال خواهد شد.
دبیر سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد، در خصوص معرفی کمیته داوران نیز گفت: «حمیدرضا عمادی، امیرترقی نژاد، محمودرضا رحمانی، عباس سلطانی و مهرداد جباری» هیأت داوران سومین دوره جشنواره رسانهای ابوذر در استان یزد هستند که به سرپرستی حمیدرضا عمادی ایفای نقش خواهند کرد.
رضازاده فرخ با اشاره اینکه در نظر داریم اختتامیه این دوره جشنواره ابوذر را تا ۲۰ دیماه برگزار کنیم، افزود: مشارکت اصحاب رسانه در قالبهای مختلف خبری، مستند، گزارش، فیلم و عکس را مطلوب و یکی از مهمترین مزیتهای این دوره دانست.
مسئول بسیج رسانه شهرستان یزد در خصوص فرآیند داوری آثار نیز خاطرنشان کرد: بعد از بررسی و جمعبندی اولیه آثار به هیأت داوران تحویل خواهد شد و با توجه به یکسان نبودن تجهیزات تولید محتوا در خبرگزاریها، مطبوعات با صدا و سیما تولیدات خبرگزاری صدا و سیما و باشگاه خبرنگاران به صورت متمرکز و متناسب با ظرفیت تولید آن سازمان مقایسه و داوری خواهند شد.
دبیر سومین دوره جشنواره رسانهای ابوذر در استان یزد، «انتخابات، شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و مقابله با آسیبهای اجتماعی» را محورهای این دوره جشنواره ابوذر عنوان کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جشنواره ابوذر در استان یزد ۳۰ آذرماه تعیین شده و به دلیل برنامهریزی انجام شده تمدید نخواهد شد.
رضازاده فرخ «دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی»، از دیگر محورهای ملی این دوره جشنواره رسانهای ابوذر بیان و تصریح کرد: «خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی- اسلامی» نیز باید به عنوان محور مد نظر قرار گرفته شود.
مسئول بسیج رسانه شهرستان یزد ادامه داد: «آب، فرزندآوری و جمعیت» را محورهای استانی این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد دانست و گفت: آثار در نظر گرفته شده باید در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موش گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست ارائه کنند.
وی در پایان مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این رویداد را نوید جریان سازیهای متنوع و موثر در حوزه مدیریت شهری با مشارکت اصحاب رسانه دانست.
انتهای پیام