ثبت‌نام ۳۸۶۹ متقاضی مسکن در استان زنجان در قالب قانون جوانی جمعیت

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۳۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ۱۵۵۶ متقاضی تاکنون تایید نهایی شده‌اند و بقیه متقاضیان نیز در دیگر مراحل ثبت‌نام هستند.

بهزاد کردلو با بیان اینکه اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به انجام وظایف خود در ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدامات و برنامه‌ریزی  لازم را دستور کار قرارداده است، اظهار کرد: متقاضیان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده و پس از دریافت پیامک جهت تشکیل پرونده به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۳۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در استان را تاکنون ۱۵۵۶ متقاضی اعلام کرد و گفت: تعداد زیادی از متقاضیان ثبت‌نامی و تایید نهایی شده در شهر زنجان هستند.

کردلو تصریح کرد: خوشبختانه اراضی مورد نیاز برای متقاضیان مذکور تامین شده و به زودی برای متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی افزود: در این قانون برای متقاضیان سه فرزند و چهار فرزند زیر ۲۰ سال، فرم (ج) قرمز به استناد قانون مجدد سبز  می‌شود و متقاضیان واجدشرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تامین اراضی در همه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402092920394
  • خبرنگار :