آغاز رفع نقص فنی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: رفع نقص فنی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در خراسان رضوی آغاز شده است.

علی اصغر اصغری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه جایگاه‌های عرضه سوخت سی ان جی این منطقه فعال بوده و رفع نقص فنی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در این استان نیز آغاز شده است.

وی افزود: از ساعتی قبل برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل دچار نقص فنی و قطع ارتباط با سامانه هوشمند شده و تلاش همکاران ما بر این است تا هر چه سریع‌تر جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار برگردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی تصریح کرد: اختلال ایجاد شده در جایگاه‌های سوخت ناشی از یک حمله سایبری بوده و اکنون همکاران ما تلاش می‌کنند تا زمان وصل مجدد به سامانه، پمپ بنزین‌ها به تدریج به صورت دستی و آفلاین کار خود را ادامه دهند.

اصغری عنوان کرد: مردم سعه صدر داشته باشند و به شایعات مربوط به افزایش قیمت توجه ننمایند. ضمنا سهمیه یارانه‌ای موجود در کارت سوخت شخصی محفوظ است. متعاقبا لیست جایگاه‌های فعال ارسال می‌شود.

به گزارش ایسنا خبرگزاری آناتولی ترکیه به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت گروه هکری اسرائیلی به سیستم نرم افزاری پمپ بنزین ایران حمله کرده است.

روزنامه اسرائیلی جورزالم پست نیز نوشت گروه هکری "گنجشک درنده" مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفته است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402092718977
  • خبرنگار : 50555